Title Image

Dlaczego warto prowadzić profil firmy na Facebooku? 

profil firmy na Facebooku

Dlaczego warto prowadzić profil firmy na Facebooku? 

Profil firmy na Facebooku

Postrzeganie profilu firmy w mediach społecznościowych przez ostatnich kilka lat zmieniło się bardzo mocno. Dla części przedsiębiorstw śmieszne posty umieszczane w internecie były traktowane jako osłabienie wizerunku silnej i poważanej marki. Budowanie relacji biznesowych jednak opiera się obecnie także na prezentowaniu swojej ludzkiej twarzy – nawet jeśli nasza działalność wymaga zachowania najwyższych standardów i powagi.

 

 

Dla lokalnych firm profil na Facebooku jest szansą na znalezienie swoich odbiorców. Fanpage jest świetnym dopełnieniem strony www, która będzie lepiej pozycjonowana w internecie dzięki wtyczce Facebooka. W przypadku gdy klient będzie szukał nazwy Twojej firmy to znajdzie ją dużo szybciej w wyszukiwarce, jeśli będziesz posiadał dobrze prowadzony profil firmowy na Facebooku.

Społeczności

Utrzymywanie stałej relacji ze swoimi klientami za pośrednictwem Facebooka umacnia nie tylko świadomość Twojej marki wśród odpowiedniej grupy, ale także wzmacnia relację Twoja firma – klient. Ma to ogromny wpływ w przypadku większości branż. Firma, której klienci ufają są skłonni wydawać na ich usługi czy produkty dużo więcej. Profil firmy na Facebooku może zatem przynieść korzyści nie tylko promując samą firmę, ale także zwiększać sprzedaż i zyski przedsiębiorstwa.

Zalety profilu firmy na Facebooku:

  • Bo za darmo można wypromować swoją działalność
  • Duże zasięgi niskim kosztem
  • Sieć kontaktów – potencjalnych klientów
  • Utrzymywanie stałej relacji z klientami – posty, komentarze etc.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku -> Pokazywanie marki (firmy) od różnych stron np. działania, od kuchni, członkowie zespołu
  • Krzyżowa promocja swojej strony internetowej – z ofertą, swoich usług czy produktów
  • Zbieranie informacji o preferencjach klientów – co lubią, co się podoba etc.
  • Budowanie rozpoznawalności marki
  • Możliwość personalizowania przekazów

 

 

Firma obecna na Facebooku zyskuje przewagę nad konkurencją na wielu płaszczyznach. Regularna aktywność na profilu jest potwierdzeniem dla klientów czy partnerów, że Twój biznes ma się dobrze.

 

 

No Comments

Post a Comment