Title Image

Reklama w Google Ads – trampolina dla Twojej firmy

reklama-google-ads-opole

Reklama w Google Ads – trampolina dla Twojej firmy

Płacenie za reklamy jest często wkurzające dla przedsiębiorcy. Płaci za coś, o czym nie ma pojęcia czy przyniesie pożądany efekt. Reklama w Internecie wygrywa, bo różni się tym, że daje kontrolę nad wydatkami oraz efektami. 

Google Ads – pełna kontrola nad reklamą

Wykupienie reklamy w Google Ads, czyli platformie dla reklamodawców, pozwala za pomocą całej struktury Google wypromować swoją firmę w zakresie, który sami określimy. Nikt nie narzuca niczego – to Ty określasz ile jesteś w stanie wydać na reklamy, jak długo mają się wyświetlać, w jakiej formie pokazywać, i komu. 

Reklama w Google Ads – odbiorcy

Ogromną zaletą kampanii reklamowej w Google Ads jest kierowanie reklam do osób, które poszukują usług lub produktów zbliżonych do tych, które oferuje Twoja firma. Sprawia, że reklama nie jest kierowana do ogólnej grupy, kompletnie ignorująca jakikolwiek komunikat. Dzięki odpowiedniemu zawężeniu grupy docelowej w Google Ads znacznie zwiększa się efektywność reklamy.

Reklama Google Ads – natychmiastowy efekt

Efekt kampanii w Google Ads zupełnie różni się od działań SEO. Pozycjonowanie i optymalizacja strony internetowej to proces, który musi wymaga czasu. Wdrożenie kampanii Google Ads pomaga wywindować się w rankingu Google na sam szczyt w ekspresowym tempie. 

 

Główne zalety reklam w Google Ads to:

  • natychmiastowy efekt
  • płacisz tylko za reklamy, które zostały kliknięte 
  • Wyświetlanie reklam tylko zainteresowanym osobom
  • Możliwość poprawy reklamy podczas trwania kampanii
  • Kontrolowanie kosztów wyświetlanych reklam

 

Aby znaleźć się na samym szczycie strony wyszukiwarki należy odpowiednio skonfigurować wszystkie elementy reklamy – nie tylko jej treść, ale także docelowy budżet, cel, który chcemy za pomocą reklamy w wyszukiwarce osiągnąć. Dla jednej firmy celem będzie samo zwiększenie rozpoznawalności marki, dla innych kluczowe będą połączenia wykonane do firmy, a niektóre firmy skupią się na kliknięciu i przekierowaniu internautów na stronę z daną kategorię usług czy produktów. 

 

Google Ads zostało stworzone z myślą o działaniu przedsiębiorców, jednak aby odpowiednio wdrożyć nowe reklamy lepiej zrealizować to ze specjalistą marketingu internetowego. Wybranie usług agencji reklamowej jest dobrym wyborem zwłaszcza w przypadku pierwszych kampanii reklamowych w Google Ads. 

 

Certyfikowani specjaliści w zakresie reklamy w Google Ads zespołu na-stronie.pl pomogą odpowiednio przygotować i wdrożyć reklamy Twojej firmy w sieci wyszukiwania Google.

No Comments

Post a Comment